- Cerca a Google Acadèmic
Cerca
informació sobre un tema concret relacionat amb la temàtica general del teu
bloc (pot ser sobre el mateix tema de l’activitat A13), i fes un informe
indicant:
a) Equació de
cerca realitzada
(nova Or new) SAME
(temporada OR season) SAME H&M
b) Copia els 10
primers resultats de la cerca (títol i url)
-La
moda ecológica de H&M
-Dagoll Dagom hará
en el TNC'Aloma', de Rodoreda
-Emplazamientos
de producto y marca en series televisivas.: El caso de los hombres de Paco.
-Mezcla
de décadas para la temporada otoño-invierno 2011/2012
-Vestidos
para bodas, bautizos, comuniones y graduaciones
-Reputación
Online:¿ Qué se dice de las marcas y quiénes lo dicen? El caso de H&M y Topshop
-La
irrupción de la industria de la belleza en la cultura mediática infantil
-Qué
regalar a una adicta a la moda: ideas económicas
- Casos
de empresas: empresas españolas: diseño, estrategia y competencia
-Definición del sistema de
identidad y arquitectura de marcas para MTM. COM
c)Tria un document
obtinguts com a resposta, copiant l’inici (títol i primeres línies de text) i
la url. Justifica la teva elecció.
“Mezcla de décadas
para la temporada otoño-invierno 2011/2012
Las colecciones de
vestidos, faldas y pantalones de esta campaña otoñal vienen influenciadas por
distintos estilos clásicos.”
He triat aquesta web per què és la única que tracta
el tema introduït en el cercador i dona informació sobre la nova temporada de
la marca i les característiques d’aquesta.
d)
Valora els resultats obtinguts i compara Google Acadèmic amb el cercador
general de Google
Google Acadèmic, en
comparació al cercador general, no aporta res d’informació relacionada amb la
equació de recerca. No ofereix webs de la marca, blogs sobre aquesta, revistes,
etc. que informin sobre el tema en qüestió.
- Creació
d’una alerta amb Google Alertes
Crea una alerta a Google
sobre un tema concret relacionat amb la temàtica general del teu bloc http://www.google.com/alerts?hl=es i fes un informe indicant
a) Configuració de
l’alerta, indicant: consulta, tipus de resultats, freqüència, i quantitat.
Consulta:
Concerts música Indie Barcelona
Tipo de resultado:
|
Todo
|
Frecuencia:
|
Una vez al día
|
Cantidad:
|
Sólo los mejores resultados
|
b)Tria dos dels
documents obtinguts com a resposta i copia l’inici (títol i primeres línies) i
la url. Justifica la teva elecció.
http://www.dodmagazine.es/entradas-para-el-concierto-de-portishead-en-barcelona-ya-a-la-venta/
Entradas para el concierto de Portishead en Barcelona ya a la
venta
La promotora Miles Away puso a la
venta el pasado 6 de abril las primeras entradas para los conciertos dePortishead en Barcelona. Estas
primeras entradas fueron destinadas a una pre-venta limitada y exclusiva
realizada a través de la web de Portishead, pero hoy
9 de abril ya se pueden comprar ‘libremente’ a través de la web de Miles Away o
de la Sala Razzmatazz.
d)
Explica tot el procés (si has modificat l’alerta o no a partir dels primers
resultats, quantes alertes i quants documents has rebut, etc), valora els
resultats obtinguts i el servei d’Alerta de Google a partir d’aquesta
experiència
Vaig accedir a la web per crear una
alerta i vaig introduir el tema de consulta. En aquest cas he escollit un tema
relacionat amb la música, tema que tractem en el bloc. Els resultats obtinguts
no són gaire bons, per què donen informació de concerts als quals ja no es pot
assistir per temps.
No hay comentarios:
Publicar un comentario