miércoles, 11 de abril de 2012

Activitat 13 - Marta Diego


  1. Cerca a Google Acadèmic
 Cerca informació sobre un tema concret relacionat amb la temàtica general del teu bloc (pot ser sobre el mateix tema de l’activitat A13), i fes un informe indicant:

a) Equació de cerca realitzada
(nova Or new) SAME (temporada OR season) SAME H&M

b) Copia els 10 primers resultats de la cerca (títol i url)

 

-La moda ecológica de H&M

 

-Dagoll Dagom hará en el TNC'Aloma', de Rodoreda

 

-Emplazamientos de producto y marca en series televisivas.: El caso de los hombres de Paco.

 

-Mezcla de décadas para la temporada otoño-invierno 2011/2012

 

-Vestidos para bodas, bautizos, comuniones y graduaciones

 

-Reputación Online:¿ Qué se dice de las marcas y quiénes lo dicen? El caso de H&M y Topshop

 

-La irrupción de la industria de la belleza en la cultura mediática infantil

 

-Qué regalar a una adicta a la moda: ideas económicas

 

- Casos de empresas: empresas españolas: diseño, estrategia y competencia

-Definición del sistema de identidad y arquitectura de marcas para MTM. COM



c)Tria un document obtinguts com a resposta, copiant l’inici (títol i primeres línies de text) i la url. Justifica la teva elecció.

“Mezcla de décadas para la temporada otoño-invierno 2011/2012

Las colecciones de vestidos, faldas y pantalones de esta campaña otoñal vienen influenciadas por distintos estilos clásicos.”

He triat aquesta web per què és la única que tracta el tema introduït en el cercador i dona informació sobre la nova temporada de la marca i les característiques d’aquesta.


d) Valora els resultats obtinguts i compara Google Acadèmic amb el cercador general de Google

Google Acadèmic, en comparació al cercador general, no aporta res d’informació relacionada amb la equació de recerca. No ofereix webs de la marca, blogs sobre aquesta, revistes, etc. que informin sobre el tema en qüestió.

  1. Creació d’una alerta amb Google Alertes

Crea una alerta a Google sobre un tema concret relacionat amb la temàtica general del teu bloc http://www.google.com/alerts?hl=es  i fes un informe indicant

a) Configuració de l’alerta, indicant: consulta, tipus de resultats, freqüència, i quantitat.

Consulta:

Concerts música Indie Barcelona


Tipo de resultado:



Todo

Frecuencia:
Una vez al día

Cantidad:
Sólo los mejores resultados



b)Tria dos dels documents obtinguts com a resposta i copia l’inici (títol i primeres línies) i la url. Justifica la teva elecció.

http://www.dodmagazine.es/entradas-para-el-concierto-de-portishead-en-barcelona-ya-a-la-venta/


Entradas para el concierto de Portishead en Barcelona ya a la venta

La promotora Miles Away puso a la venta el pasado 6 de abril las primeras entradas para los conciertos dePortishead en Barcelona. Estas primeras entradas fueron destinadas a una pre-venta limitada y exclusiva realizada a través de la web de Portishead, pero hoy 9 de abril ya se pueden comprar ‘libremente’ a través de la web de Miles Away o de la Sala Razzmatazz.


d) Explica tot el procés (si has modificat l’alerta o no a partir dels primers resultats, quantes alertes i quants documents has rebut, etc), valora els resultats obtinguts i el servei d’Alerta de Google a partir d’aquesta experiència

Vaig accedir a la web per crear una alerta i vaig introduir el tema de consulta. En aquest cas he escollit un tema relacionat amb la música, tema que tractem en el bloc. Els resultats obtinguts no són gaire bons, per què donen informació de concerts als quals ja no es pot assistir per temps.

No hay comentarios:

Publicar un comentario